Is dit erg?

Een paar dagen geleden had ik nog bultjes op mn tepel, en nu zijn ze er niet meer

Is dit erg of maakt het niet veel uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het deed geen pijn enzo, maar volgensmij heeft elk meisje/vrouw dat.
En ik heb ze heel lang gehad dus wist niet of t kwaad kon dat ze weg waren ;)

Antwoorden (2)

Dat waren waarschijnlijk verstopte talgkliertjes. Niks mis mee als je die hebt, of als ze ineens weg zijn.

Toegevoegd na 52 seconden:
Ik denk dat ze door de warmte weg zijn gegaan, dan gaan je poriën meer openstaan en kan alles er uit.
Kimath
12 jaar geleden
Had mijn vriendin ook, is normaal hoor!

Wil alleen maar zeggen dat je borsten aan het groeien zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat perse altijd de reden dat ze weggaan, omdat je borsten groeien, of zijn er nog andere mogelijkheden?
Kimath
12 jaar geleden
Volgens mij is dat wat anders. Deze bultjes waren waarschijnlijk verstopte talgkliertjes.