Een haarcreme of maskertje kan altijd helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
S'avonds zoordat je naar bed gaat,je haar helemaal insmeren met olijfolie en hier dan een sjaal omheen doen.
De volgende ochtend je haar gewoon wassen met shampoo.

Toegevoegd na 27 seconden:
zoordat=voordat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Sochtends als je je haar doet een beetje haarspray op je borstel en dan je haar doorkammen! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andrelon haarserum voor glans. 1 druppeltje in kneden en je pluis is weg. Wat ook helpt zijn de producten van John Frieda tegen pluis, maar die maken je haar zwaarder en daardoor moeilijker in model te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij 'rituals' hebben ze een lijn die dit tegengaat. Is de bruine versie van rituals. Het is alleen wel erg duur 8.60 euro per flesje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een beetje serum in je haar na het wassen. Ik gebruik smoothing serum van de Hema, krijg je super mooi glad en glanzend haar van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(Gel-)wax gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schaf de producten van de anti-frizz lijn van John Frieda aan, geweldig spul!!! Begin met de shampoo en conditioner en je zal meteen resultaat zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tips tegen pluishaar.

Met de volgende tips kun je effectief de strijd aan met jouw pluishaar:

Toegevoegd na 31 seconden:
http://www.leerwiki.nl/Wat_te_doen_tegen_pluishaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde probleem!
Oplossing:
Het haar alleen kammen als het nat is en met een grove kam. Het beste gewoon te drogen en geen föhn gebruiken (beter voor je haar). En versterken met een serum voor krullend haar.
Deze tips zijn ook handig voor je:
-Zo tem je springend haar: op een borstel haarlak spuiten en dan borstelen/stijlen.
-Voor mooi glanzend haar moet je je haar in de groeirichting föhnen.
-Heet water zorgt ervoor dat je haar stomp wordt, daarom gebruik ik altijd lauw water.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er aan wat voor haar je hebt, maar wat vaak wel goed helpt is om een haarserum te gebruiken. Dat kan je bij drogisterijen kopen, maar is ook te koop in de grotere supermarktketens. Ikzelf gebruik "Gliss Kur Liquid Silk Gloss Anti-Frizz Serum" van Schwarzkopf. Niet zo duur en het helpt ook prima ;)!