Welke nederlandse site kan je petten kopen?

Ik heb het over baseball caps. Ik wilde een koekiemonster pet kopen, nog steeds, maar ik ben opgelicht via een amerikaanse site. nu wil ik er 1 kopen via een nederlandse site. maar ik kan er geen vinden.. hieronder zet ik een paar sites, willen jullie please even zeggen welke betrouwbaar is en welke niet? Alvast dank!

Toegevoegd na 2 minuten:
www.likecaps.com
www.newelementcap.com
www.stylinonline.com
www.lids.com
www.likecaps.com
=D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef je nou zelf antwoord ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huh?
nee, niet echt.

Antwoorden (1)

http://www.large.nl/bin/shop.php?prog=shop&funktion=PRODUCTINFO&article=168795

alstublieft!
Bronnen: