hoe laat ik mijn haar snel groeien op een paar dagen?

ik wil men haar laten groeien want ik doe er elke dag gel in en het begint lastig te worden want ik kan niet meer gaan zwemmen enzo want anders moet ik er altijd terug gel indoen en ik verlies altijd tijd 's morgens en ik kan al niet goed uit mijn bed. wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Ga naar de kapper en vraag extensions. Je haar is dan in een uur gegroeid!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haargroeimiddel gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat wil ik je nog zien vinden :')
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is maar 1 middel dat haargroei stimuleert, en dat gaat om een middel dat je op kale(nde) plekken kunt smeren: Minoxidil. Als je het gebruikt jeukt het, en zodra je stopt valt al het haar weer uit.
Je haar kun je niet harder laten groeien. Het is geen gras waar je kunstmest op kan doen. Misschien wennen aan geen gel in je haar, en lekker gaan zwemmen. Lekker nonchalant kapsel
12 jaar geleden
Alleen door extentions te gebruiken ook kun je je haar kort knippen dan blijft het vaker ook in model zitten en is het makkelijker te onderhouden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel Harry Potter en vraag of hij een haar-groei-spreuk voor je heeft........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hokus pokus pilatus pas,, ik wou dat er een plusje bij was !
heb geduld!