Welke jeans zijn gemakkelijk in een 38/40 inch lengtemaat te krijgen?

Wanneer ik betaalbare kleding wil kopen dan stoppen de jeans veelal bij de maat 36 Wide en 36 Long. Nu is de 36 Wide het probleem niet. Maar die 36 Long is wel een probleem, omdat ik vrij lang ben en het uiteinde van de pijpen vaak net boven de enkels uit komt...

Iemand die een adres weet onder de grote rivieren met fatsoenlijke 38/40 inch lengtematen. Zonder het gelijk over de duurdere confectiemerken te hebben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Interessante vraag....

Het beste antwoord

Hi, een adres heb ik niet maar mijn vriendin kampt met hetzelfde probleem en die slaagt ooit bij de herenmaten..misschien lukt jou dat ook?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitgerekend die maten stoppen dus op een lengtemaat van 36 inch. En zijn alleen in de dure confectiemerken in een 38/40/42 inch te krijgen, zoals Alberto, Pierre Gardin, Paul & Shark etc. Voor die merken is resp. 120, 130 en 210 euro relatief goedkoop. En waar ik deze merken in die lengtematen kan krijgen is mij ook bekend. Maar ben meer op zoek naar de merken Levi, Cars, Diesel etc...

Andere antwoorden (1)

Mijn vriendin heeft ze nog weleens bij de Jeans Centre gezien. Ik kom niet echt verder op de website omdat er geen lengtematen bij staan. Maar misschien kun je zelf in de winkel kijken of ze mailen.
Er zitten er in ieder geval genoeg onder de rivieren.
Suc-6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt... Maar 36½ inch is het ook niet echt. Dat scheelt 1 cm...