Waar vind je broeken en T-shirts van Chasin' of G-Star voor jongens van ongeveer 1.70m?

Ik zoek kleding van Chasin' of G-star. Ik ben ongeveer 1.70m. Kan ik dan de volwassen maat aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (3)

Ga naar de Score, Chasin'-store zelf. Men@Work.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer maatje S van de shirts, die passen je wel. Voor broeken is het wat moeilijker, die moet je echt passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.jeansonline.nl verkoopt heel veel kleding van Chasin' en G-Star Raw online.
Voor spijkerbroeken zou ik je adviseren eens je te laten opmeten bij een winkel om je juiste maten te weten te komen voordat je die online besteld.
G-Star Raw begint in sommige kleding lijnen in bovenkleding van maat XS (ja, voor jongens) en ook in broeken taile maat 26 of 17, ligt eraan welke.

Succes!

Toegevoegd na 38 seconden:
*27