wie weet leuke kapsels voor mij?

ik heb half lang haar dat net iets over mijn schouder valt. ik heb een schuine ponny laten knippen waar ik spijt van heb. daarom maak ik het altijd vast met speldjes. heeft iemand leuke ideeen voor mij?

Toegevoegd na 17 uur:
ik bedoel dus niet een geheel nieuw kapsel he, maar manieren om mijn schuine ponny vast te maken met speldjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Kaal!!!! Dat staat je echt super gaaf

Toegevoegd na 9 minuten:
Of opgeschoren!!!

Doe eens gek en laat je schedel zien!!

Wel goed insmeren hoor op een zonnige dag ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja opcheren dat is ook heel gaaf!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dit is me te heftig!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij zou mooi zijn als ze normaal haar had. Dit vind ik verpesten van je uiterlijk, maar ieder zijn smaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja vind ik ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol, en dan zeggen dat mijn vraag nergens op slaat maar dan wel deze vraag serieus nemen, lachwekkend gewoon
tsja, dat is ook afhankelijk van je haartype en je gezicht, het is maar net wat er bij je past. Google eens naar leuke kapsels voor halflang haar, bijv. onderstaande url.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor de site ik ga er op rondkijken. :D
Ga langs een echt goede kapsalon. Daar zullen ze aan de hand van de vorm van je gezicht en je huidskleur een kapsel kunnen bepalen.
Heb het ook eens gedaan en ben nog nooit zo tevreden geweest :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, wij weten geen leuke kapsels voor jou.

Want wij kennen jou niet.
Wij weten niet wat voor haar je hebt, dik of dun.
En wij weten de kleur niet.
Wat voor gezicht je hebt, bol of smal.
Wat voor type je bent, dans of sport.

Wat je hier kan doen is een foto uploaden en daar dan verschillende kapsels op uitproberen.

http://www.taaz.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Leuke site zeg!
Ik ben al allerlei dingen aan het uitproberen, haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar je kunt globaal een tip geven voor mij. ik ga echt geen foto van me zelf oploaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uploaden-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet? Kost bijna geen moeite en is hartstikke leuk! (En als je melig bent kun je ook je vader of broertje van een mooi vrouwenkapsel en lippenstift voorzien)
Dit doet het altijd goed, ook bij je ouders.

Toegevoegd na 52 seconden:
Tatoeages optioneel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ga hier niet grappig wezen. :S dit is te lelijk voor woorden. geef mij eens echte tips danku.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Puur subjectief, ik vind het prachtig.
probeer eens een virtual makeover
have fun