Wat zijn goede schoenen voor de winter?

Dus goed warm en met een goed profiel waarmee je niet uitglijdt op sneeuw.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Het beste antwoord

Loop zelf al jaren op Meindls (wandel/bergschoenen), die van mij lijken veel op legerkisten, maar ze hebben ook iets subtielere modellen :) zowel voor mannen als voor vrouwen
Zijn van leer, als je ze goed invet en wollen sokken draagt heb je geen koude voeten in de sneeuw en vorst.
Uitglijden in de sneeuw is me alleen gebeurd als het op straat ingereden was en een aantal keer bevroren, ontdooid en weer bevroren. Dan zijn spikes onder je schoenen wel handig :) Verder nooit problemen gehad, ze gaan met goede verzorging jaren mee

succes met het vinden van de juiste!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

tja die lelijke ugss zijn goede schoenen, warm en met het rubber glijd je zeker niet uit. Misschien heb je tegenwoordig wat minder lelijke ugss, geloof dat ik het nog verkeerd schrijf ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn Uggs maar als jongen ga ik daar niet mee lopen ;)
Ik zweer al jaren bij Blundstone classics. Een degelijke, waterdichte schoen, waarmee je tot mijn aanvankelijke verbazing 's winters ook heel goed uit de voeten kunt, gezien de Australische oorsprong.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uggs , en goede laarzen zijn ook goed ; kijk maar een s bij decathlon en dat soort winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dubarry's zijn goed van kwaliteit en waterdicht.

zelf heb ik shabbies gekocht, met bont erin, heerlijk.
heb ze bijna de hele winter aangehad, gingen nog net niet mee het bed in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste is eigenlijk een (werk)laars, maar dit type zag ik van de winter zo ontzettend veel hier in drenthe, dat het vast een fijne laars is. En ik vind ze persoonlijk ook wel mooi!
De andere is een bergschoen, die zijn meestal zeer stevig, goed profiel en als ze van leer zijn, zijn ze meestal ook wel warm (lekkere warme sokken erin)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn zoon draagt Timberland boots in de winter. Hij draagt ze in regen en sneeuw als hij met de hond op stap gaat, en hij is er heel tevreden over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snowboots (zie bron)