Wat is een Brazilian wax voor vrouwen?

Ik krijg net korting op een coupon aangeboden voor een Brazilian wax voor de vrouw of een rug en borst ontharing bij de man.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Pijnlijk! Dat is dat ze al het schaamhaar wegwaxen, dan ben je dus helemaal kaal.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier staat het uitgelegd, onder styles: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Bikini_waxing
Soms laten ze in het midden nog een dun streepje haar zitten, een 'landing strip'.
Kimath
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Let op, er staan wel plaatjes bij, als je daar niet van gediend bent, niet klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oops
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
THX , ik ga maar geen gebruik maken van deze aanbieding :)

Andere antwoorden (2)

Dat is alles behalve de vagina waar haar groeit bij de vrouw, alleen wordt je daar gewaxd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat gewoon in Wikipedia, met voorbeelden en al:

Brazilian wax of Brazilian waxing is een ontharingsmethode voor de schaamstreek en de intieme delen. Bij het uitvoeren van Brazilian Wax of bij het scheren van de schaamstreek en de intieme delen noemt men het smalle strookje schaamhaar dat men vaak op de venusheuvel laat staan ook wel Braziliaans streepje.

In tegenstelling tot de klassieke bikinilijn verwijdert men bij het uitvoeren van Brazilian Wax al het schaamhaar van de schaamstreek en de intieme delen (de schaamlippen, bilnaad (perineum) en rond de anus), door middel van een speciale was of filmhars, waardoor de haren worden verwijderd met inbegrip van de haarwortel.