Kan iemand mij een goeie recensie geven over de john frieda 3 days straight?

Ik heb krullend haar en wil het graag steil. Nou hoorde ik over de john frieda 3 days straight,maar ik ben bang dat het op mijn haar geen effect heeft,omdat het met een steiltang al onmogelijk te steilen valt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik gebruik het zelf ook en vind het erg fijn spul.
Het is de bedoeling dat je het op handdoekdroog haar aanbrengt. Daarna kun je het laten opdrogen of fohnen. Als laatste ga je met de stijltang eroverheen om je haar helemaal glad te maken.
Ik heb zelf ook veel krullen en merkte toch wel na veelvuldig gebruik dat mijn krullen wel wat minder zijn geworden maar je moet er wel rekening mee houden dat je geen superglad haar krijgt van de straight spray, ook al beweren ze dat.
Het is gewoon een alternatief voor een serum die je haar beschermt tegen de hitte van de stijltang en het zorgt ervoor dat je haar lichter en luchtiger is dan met een serum. Welke stijltang gebruik je eigenlijk want als je het al hebt uitgeprobeerd en het heeft geen effect kan het ook aan je stijltang liggen, ik heb zelf de CHI dit is ook een kappersmerk en de beste die er is.
Hoop dat ik je voldoende heb geholpen met mijn info, succes verder!!