Kun je blonde highlights uit je rode haar krijgen ?

Ik heb een paar dagen geleden blonde highligts in mijn rode haar laten zetten, en ik vind het wel mooi. maar ik zou het liefste mijn oude haar terug willen, kan je dit eruit wassen met een speciale champoo ? zo niet hoelang duurt het ongeveer voordat het eruit is ? x

Toegevoegd na 1 uur:
ik was trouwens vergeten te zeggen dat het verf is, dankjewel voor jullie reacties maar hoelang duurt het voordat het eruit is ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Als het een kleurshampoo is gaat het er na een aantal keer wassen eruit. Als het echt verf is dan blijft het er in zitten totdat het is uitgegroeid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onterechte -, van mij een +
Blond is gebleekt en zal je eruit moeten laten groeien. Dat krijg je er niet zomaar meer uit. Je kunt bij de kapper je haar weer rood laten verven maar ik zou dat zelf niet doen aangezien het toch oranje kan worden ipv rood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BlonT kan het weten, wat je met blond haar aan moet ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whaha......
Als je het haar hebt laten blonderen is de kleur er uit gehaald. Dit kun je niet zo maar terug krijgen, je moet het eruit laten groeien.

Toegevoegd na 12 uur:
Je haar groeit ongeveer 15 cm in een jaar. Het ligt er dus een beetje aan hoe lang je haar is voor dat je highligts eruit gegroeid zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij ook bedankt!
je kunt het toch opnieuw verven? erover heen zegmaar? of kan dat niet?