Mijn haar is bruin, maar wil naar blond. Hoe doe ik dat?

Mijn haar is bruin ( geverfd) maar wil blond. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

ik wilde het een tijd geleden ook laten doen maar dat liep uit op een milde ruzie tussen de kapster en mij,hihi.
maar ben blij dat ik het niet deed. het is enorm slecht voor je haar, het lijkt net touw. bij een ander meisje braken sommige haartjes gewoon af.

mijn oplossing, en ook die van de kapster trouwens; highlights, heel veel highlights. dan is het in een klap al een heel stuk ligter en kan je iedere keer er wat bij laten zetten als je het nog wat blonder wilt. en dan is je haar op gegeven moment helemaal blond. het leuke met highlights is dat je wat nuance in je haar hebt, wat diepte door de kleine kleurverschillen. het highlights zetten zou ik niet zelf gaan doen trouwens. vaak krijg je dan net iets te dikke strepen en is het niet natuurlijk meer.

hoop dat je er wat aan hebt. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Blond (laten) verven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral NIET zelf doen. Waarschijnlijk wordt je dan oranje / geel. Laat het bij de kapper doen. Het nuance verschil is te groot of je moet het juiste blondeer middel hebben (12%)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontkleuren,vraag aan de kapper welk percentage blondeer je moet hebben.
Er zijn 3 standaard percentages:

Vraag aan de kapper of verven eventueel een mogelijkheid is,dat is minder schadelijk voor je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal dit overlaten en een echte kapper, met zelf proberen zal je niet de enige zijn waarbij het totaal kan mislukken,en dan ben je nog veel verder van huis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met mega ellende ervaring zou ik echt naar de kapper gaan... Ik heb het een aantal keer blond willen hebben van donkerbruin geverft... OF het pakte niet... OF het deed heel weinig OF er zaten vlekken in. Ik heb lang dik haar dus heb 3 pakjes per keer nodig... Als de eerste keer mislukt moet je al gauw iets anders er overheen doen. Echt bespaar je de kosten en ga naar de kapper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je haar moet eerst onkleurd worden (wat heel slecht is voor je haar) daarna moet het blond geverfd worden (wat ook slecht is voor je haar. ik raad het af. je zal na een paar weken al uitgroei hebben en het is heel slecht voor je haar. je haar gaat ook uitvallen (niet allemaal natuurlijk maar je verliest veel meer haar dan normaal)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk evt aan High light's (coupe de soleil) door wat la strepen of folie's minder belastend vj haar!hebje !( al )kort haar !anders kan het niet lang meer duren ! Ps bij kort haar kan je vaak veranderen qua kleur ,lang haar red dat niet .succes