Hoe maak ik een knotje in mijn haar?

Ik zit op korfbal, en heb meestal een staartje in. Maar eigenlijk vind ik een knotje mooier... Maar ik ben niet zo goed in knotjes maken en ze zien er altijd een beetje mislukt uit! Hebben jullie tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

youtube filmpjes kijken over hoe je een mooi knotje maakt (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar krijg je jammer genoeg alleen maar 'losse' knotjes te zien! En dat is niet handig als je moet sporten...
zelf maak ik een gewone staart, dan pak ik het haar van de staart en draai dat en wikkel het strak om het elastiekje heen, dan zet ik het vast met 1 of een aantal speldjes. Even paar keer oefenen dan krijg je handigheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is kan je van die speciale knottennetjes kopen die je om je knot kan doen zodat er geen pieken uitsteken.

Veel dressuurrijdsters doen dit ook dus het zou kunnen dat je dan in een paardensportwinkel moet zijn als ket kruidvat,etos of de DA het niet heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer je haar eens eerst te vlechten en dan een knotje draaien, dat gaat vaak makkelijker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf maak een staart, maar bij de laatste keer het rekje om je staart binden, trek in mijn haar er niet helemaal door, maar laat een lus hangen. Deze lus zet ik eerst boven aan vast met een knijpspeld in dan verdeel ik de lus in verschillende plukken (wel de lus blijven houden!) en dan zet ik het op zeg maar noord oost zuid en west vast met speldjes, dicht bij het elastiekje, dus dicht bij het midden zeg maar.
Een leuk speels dotje als resultaat!