Hoe kan je pijnloos en zonder scheren je oksels ontharen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (6)

Met ontharingscrème.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad,maar doe er vlak erna geen deo op want dat brand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel raar dat er 3x hetzelfde antwoord staat staat daar niks over in de richtlijnen? dat je niet meerdere keren hetzelfde antwoord mag hebben? want opzich heb je er weinig aan
Ontharingscrème
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontharingscreme of laseren kies maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof me laseren is niet pijnloos, helaas
Als je het aandurft, na 2 jaar epileren wordt het nagenoeg pijnloos.
Maar tot die tijd ff doorbijten
;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Epileren...? Nou alles behalve pijnloos, en nee ik heb dat geen 2 jaar volgehouden mijn zus doet het idd zonder een spier te vertrekken, maar lekker is duidelijk anders. Dan ga ik eerder nog voor harsen, maar dan wel echte harsstrips en niet van die veet ontharingsstrips want hierin zit ook een beetje ontharingscreme waardoor je een slechter resultaat krijgt. Het epileren werkt wel veel langer dan ontharingscreme of scheren.

Ontharingscreme vind ik persoonlijk niets, erg chemisch en je hebt ook weer snel stoppeltjes.

Ik zweer bij scheren onder de douche ik gebruik geen zeep of schuim en toch krijg ik het zo glad als een babyhuidje, maar na 1 a 2 dagen krijg je weer stoppels....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je het laten weglaseren.

Laser ontharingspraktijk Madeleine Duval in Voorburg heeft zich toegelegd op ontharing volgens de modernste technieken. De lasertechniek die wordt gebruikt voor de oksels ontharen heeft een permanent karakter en is zeer geschikt voor ontharing van gevoelige huid. Daarom is oksels laseren de aangewezen manier van ontharing van tere huid.

De LightSheer Diodelaser die wij bij onze behandelingen hanteren, is reeds door veel cliënten gezien als de beste oplossing tegen ongewenste haargroei. Het toepassen hiervan door laserspecialiste Madeleine Duval maakt de behandeling tot een geheel pijnloze en zelfs prettige ervaring met een prima resultaat. Voordelen van deze methode van de ontharing van oksels zijn onder andere:

•Minimale voorbereiding nodig
•Zeer effectieve behandeling
•Geen gevolgen voor de huid

Sucses!