hoe verberg ik mijn wenkbrauwen?

ik zat leuk op youtube allemaal filmpjes te kijken hoe je je wenkbrauwen moet epileren. Dus ik denk, dat ga ik eens proberen. Nee wat gebeurt er, ik knip een stuk van me wenkbrauw af :'( en ik moet morgen weer naar SCHOOL ! mijn vraag is dus hoe kan ik met mijn haar me wenkbrauwen verbergen, want bijtekenen helpt niet:(

ik zou het heel fijn vinden als ik hulp krijg:D

alvast bedankt

ps ik heb geen ponny, maar een soort van lok die eigenlijk al is uitgegroeid( misschien kan je daar iets mee ?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knippen? Dat is niet handig na het lezen van een artikel over epileren. Verbergen is lastig, maar één troost..wenkbrauwharen groeien erg snel weer aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje vaag verhaal, voeg anders even een foto bij, dan kunnen we beter adviseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom helpt bijtekenen niet?????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allebei afscheren en volhouden dat het de nieuwste mode is :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@loeni nou ik was aan het kijken naar epileer filmpje en toen zeiden ze dat je de bovenkant kon knippen .... :S @wendyh nou als ik ze bijteken zie je het heel erg en dan valt het nog meer op
Kimath
12 jaar geleden
Epileren kun je het beste laten doen, voor je het weet heb je een rare vorm, of zoals in jouw geval, stuk er af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk (is geen antwoord, vandaar een reactie) dat je het beste niets kunt doen en als mensen er naar vragen het gewoon eerlijk vertellen en er een grap over maken. Iedereen lacht dan even 2 minuten en dan is het weer over...
En over twee weken heb je weer gewone wenkbrauwen.

Het beste antwoord

Je kan er een pleister overheen plakken en zeggen dat je gevallen was of je neemt een emo-lok die je wenkbrauw verbergt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha! Goeie! Denkbeeldig plusje voor jou! ik moet nog even sparen om plusjes te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik geef m wel voor je :)
+je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha bedankt die van die pleister zal ik zeker onthouden ;)

Andere antwoorden (1)

Misschien een lekkere, grote hippe zonnenbril.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja das wel een goeie alleen ik heb al een normale bril, en geen zonnebril op sterkte :$ dus dat gaat niet echt makkelijk :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een voorzet-zonneklep voor op je bril? Misschien een ideetje? + Marjoleintje!