Wordt je als je kaal bent op je borstkas minder snel kaal op je hoofd?

Ik hoorde het laatst van iemand die zei het van een kapper gehoord te hebben, Broodje aap?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Het beste antwoord

Mannen met borsthaar hebben vaak ook meer testosteron. En dat hormoon veroorzaakt ook kaalheid.
Het is dus zeker geen broodje aap.

Alleen kan er natuurlijk altijd een uitzondering zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Broodje aap :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken meerdere mannen die kaal zijn op hun borstkast en op hun schedel. Dus dit verhaal klopt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker dan, zo'n antwoord vlak voordat je gaat slapen... ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het over puur natuur.
Testosteron, mannelijke hormoon, speelt wel degelijk een belangrijke rol bij het beharingspatroon van mannen. Kale schedels en borstbeharing gaan daardoor vaak samen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog nooit gehoord van die link, maar nu ik erover nadenk hebben de meeste mannen die ík ken die kaal zijn, uitgebreide lichaamsbeharing. En tevens de meeste die dat niet of minimaal hebben ook geen kale kruin.

Maar goed, dat is net zoiets als, mijn opa werd 100 met roken dus het is gezond ( ik bedoel te zeggen, je hebt een grotere controlegroep nodig )

Ik ben benieuwd of er een wetenschappelijke studie naar gedaan is ooit.