Ja, een goed voorbeeld is Vavoom mannenondergoed. Die boxershorts hebben een ondersteunende functie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie denkt dat corrigerend ondergoed alleen voor vrouwen is, heeft het helemaal mis. Het flatterende ondergoed is er tegenwoordig ook voor mannen en dit blijkt een schot in de roos te zijn. Mannen kopen het steeds vaker…

Waar het ondergoed voor vrouwen zich vooral richt op de heupen en het achterwerk, zijn mannen zelfbewuster over hun buik. Die wordt met deze kledingstukken wat meer naar binnen gebracht, waardoor het zelfvertrouwen van de mannen groeit. Bovendien is er nog een positief neveneffect: de strakke kleding zorgt voor een betere houding, waardoor de kans op rugklachten vermindert. Natuurlijk kunnen mannen ook kiezen voor een bijpassend corrigerend shirt. Dit shirt werkt een beetje als een push-up beha en zorgt ervoor dat het bovenlijf van de drager er gespierder uit ziet. Dat mannen liever nog niet uit komen voor hun behoefte aan corrigerend ondergoed, blijkt wel uit het feit dat de meeste kledingstukken nog via internet verkocht worden. Hoewel de vraag in de winkel steeds groter wordt, worden de grootste klappen nog online geslagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zag van de week bij RTL boulevard dat er inderdaad corrigerend mannenondergoed is. Voor zowel de voorkant als de billen partij:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van de week zag ik bij hart van Nederland dat er push up ondergoed op de markt is voor mannen.Dus de billen worden gelift,je hebt er ook met een vulling aan de voorkant,zodat er eruit ziet of je daar een indrukwekkende penis hebt.
Kijk wel uit dat je hem niet aan hebt als je een date hebt en de broek later uit moet,dan valt het misschien allemaal erg tegen.