Welk merk Jeans verkoopt lengtematen 30 of kleiner voor mannen? Vrijwel alle gangbare merken, in binnen en buitenland, beginnen bij 32.

Ik heb vaker een maat 32 in laten maken, maar vrijwel altijd vergal je daarmee het model. Bovendien zie je sowieso dat de broek eigenlijk te groot was als je dat doet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bij mijn lichaam past een slanker model (slim) die mooi op de schoen aansluit, dus de standaard Levi 501 valt af.

Toegevoegd na 6 uur:
Bedankt beiden, maar ik ben meer op zoek naar wat hoger segment modemerken die kleinere maten verkopen. Maar ik vrees dat het lastig wordt; met een ronde bellen naar 'grote' jeans merken zoals Levi's, Nudie Jeans, Replay, Hilfiger, Lee in verschillende grote steden in Europa, leerde dat zelfs zij weinig of geen <30L modellen hebben.

Niet dat het per se deze merken hoeven te zijn, maar als zelfs dit soort merken ze niet hebben vraag ik me af of ze uberhaupt nog wel gemaakt worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (3)

Geen idee,of U dit zoekt,maar het wordt als een herenjeans (zwarte uitvoering weliswaar) verkocht in de maten 29 +30

http://www.paskamer.com/jeans-rainstorm-zwart-maat-p-2961.html

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij C & A kun/kon je jeans kopen die lengtemaat 30 hebben. Die heb ik daar jaren gekocht, tot ik ben overgestapt op MAC, die als kleinste maat ook maat 32 hanteert.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier ook nog een maat 30.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
G-star begint bij 28 !!!!Hebben een mooie pasvorm en de stijl is erg populair.