wat kan ik doen tegen onzuiverheden op mijn gezicht? ik heb een gevoelige huid dus kan niet overal tegen.

ik heb al zuiveringsgel gebruikt alleen dat helpt niet goed. wel krijg ik daar dan een zachte huid van maar meer ook niet. Wat kan ik gaan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Een bodylotion kopen, voor alle huid tiepe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou dus met deze vraag even langs de huisarts gaan of direct een afspraak maken bij een dermatoloog. Dit tweede heb ik ook gedaan. Ik heb een recept meegekregen met 2 zalfjes en mijn huid is echt veel en veel beterder geworden.
Je kan altijd advies inwinnen bij een dermatoloog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga elke avond voor ik naar bed ga
1. Kook ik water
2. Gooi in het gekookte water in een schaal
3. Heb ik mn makeup eraf en mn haar vast en hang 5/10 minuten boven die schaal MET handdoek boven mn hoofd dat de damp niet kan ontsnappen
4. Na die tijd spoel ik mn gezicht met koud water et voila!

Hiermee 'stoom' je je hoofd en gaan je porieen open, met het koude water sluit je je porien
Hierdoor is mijn huid stuklen beter geworden

Verder je makeup voor het slapen erafhalen
En foundation helpt ook niet bepaald om je huid egaler te maken

Ik heb ook een zalfje van de dokter gekregen, het heet (schrijf ik zo in een reactie want weet t niet uit mn hoofd) en dat zalfje hielp ook heel goed

Probeer dit en kijk over een maand hoe je huid is!
Good luck ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zalfje heet: Duac, acne gel Je moet het vragen aan de dokter want je kan het niet bij drogisten kopen