Moet je je gezicht stomen met kokend water?

Of is dit juist slecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
6.1K

Het beste antwoord

Je kunt ouderwets stomen door kokend water in een bak te gieten en hier je hoofd boven te houden. Om optimaal van de stoom te genieten, kun je nog een handdoek over je hoofd hangen, zodat de stoom en warmte het best behouden blijven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja dat is het beste want lauw warm water stoomt niet voldoende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg; DOEN!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt aan waarom je wilt stomen, als je verkouden bent is het goed om er kamille en munt in te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is goed voor je huid :) Je kan het vergelijken met een sauna, van het kokend water komt hete stoom wat ervoor zorgt dat je porien open gaan. Als je daarna spoelt met koud water worden je porien goed gereinigd, en vervolgens sluiten ze weer. Perfect voor een 'selfmade gezichtsbehandeling'. Succes!