Waar kan ik zogenaamde medische klompen kopen?

Dit soort klompen heb ik nodig: http://sanitaklompen.nl/web/shop/sanita-klompen-model-50.html
Maar omdat ik heel lastige voeten heb wil ik ze niet online bestellen. Is er ergens (bij voorkeur omgeving Nijmegen) een winkel waar ik ook kan passen etc?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.1K

Antwoorden (2)

In Nijmegen is er een winkel die beroepskleding verkoopt, namelijk Jane & Barnie. Hij zit aan de molenstraat 150. Eventueel zou je het daar kunnen proberen.

Iets verder, maar volgens mij nog best de doen, is Arnhem. Aan de Nieuwstad 5 zit daar Anicha, deze schijnt ze ook te verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens een site waar ik ging kijken, hadden ze deze niet bij Jane & Barnie
In nijmegen niet, maar wel in Sambeek
Mipa Bedrijfskleding B.V., Grotestraat 18b Sambeek 0485-520021