ik ben op zoek naar deze vans maar 41. waar zijn ze te koop!?

ze heten: VANS LPE NAVY/TRUE WHITE. Het is een oud model dus bijna nergens meer te koop!? het liefst in Nederland of UK.. andere suggesties is ook goed dan wil ik wel weten hoe het werkt svp.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.sneakershop.nl/catalog/product_info.php?products_id=5548 ---- dit zijn ze. graag in maat 41 of misschien 40,5.
http://www.zalando.nl/lpe-sneakers-bruin-va212b001-702.html?&wmc=DIS_32&utm_source=DIS&utm_medium=DIS_32 deze heten VANS LPE BROWN vind ik ook leuk! maat 41 of 40,5

WAAR TE KOOP (in mijn maat)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt ik zoek OVERAL en ik kan ze nergens vinden (ook op buitenlandse sites en dan wordt er aangegeven 'out of stock' ...). Ik ga het nu via 2e hands site proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats niets, nu ebay proberen ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas ook op ebay niets in jouw maat gevonden (wel geloof ik dezelfde in maat 45). De aanhouder wint, succes met het vinden van je schoenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg bedankt voor de moeite!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
No problem ;-)
Ik heb zelfs soms ook echt dingen die ik MOET hebben en het is zo frustrerend als je het niet kan vinden. Zelf ben ik op zoek naar de Diana Snowcat (lomografie) en heb ik er echt UUUUUREN naar lopen zoeken. Had ik het uiteindelijk gevonden (op een of andere buitenlandse 'marktplaats') en dacht ik een deal te hebben gemaakt, reageert hij niet meer ._.

Het beste antwoord

www.trainerstation.com heeft altijd een hoop vans
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bij de winkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en anders marktplaats?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien lukt het je op de website www.Omoda.nl ze hebben daar bijna alle merken en soms ook uit de collectie van vorig jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Front runner en Coach misschien