Weet er iemand of er haarclipjes te koop zijn die niet zo makkelijk uit je haar glijden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

bij de h&m
dat zijn fijne speltjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Etos verkopen ze haarspeldjes van zenner, deze hebben een extra stevige rubberen grip waardoor de speldjes niet uit je haar kan glijden, er zijn ook elastiekjes van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die zijn er wel. Ik heb bij de kapper mijn haar eens laten opsteken omdat ik een feestje had en ze gebruikte daar knipjes en clipjes voor die zoveel beter waren dan de spullen die ik zelf mee had genomen van huis. En ze hebben die spullen niet alleen om te gebruiken voor de klanten om het haar leuk op te steken maar je kunt ze daar ook gewoon los kopen en in pakjes.
( bij de kapper dus)