Pett-Egg verkrijg maar bij blokker, heel fijn en er prettige zachte voetjes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, ped egg! 9,99 bij blokker!
Mijn ervaring is dat het een super ding is!
Niet duur en je geniet er nog vele malen van!

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, ped egg! 9,99 bij blokker!
Mijn ervaring is dat het een super ding is!
Niet duur en je geniet er nog vele malen van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar een pedicure gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dé manier om je voeten te verwennen en te verzorgen is ze een badje geven met in het water een of twee bruistabletten om kunstgebitten te reinigen. Lekker je voeten laten weken, en dan op je gemak je nagels verzorgen maar ook je eelt wegschuieren. Kruidvat heeft een soort schuimachtige dingen die het zachte eelt makkelijk weg krijgen. Daarna lekker je voeten met crème insmeren.
Voor het bijhouden is een vijl voldoende. Kruidvat of elke drogist heeft die. Een soort grote nagelvijl waarmee je het eelt makkelijk afschuurt.
Belangrijk bij eelt is het onderhoud. Het werkt niet om twee keer per jaar er naar te kijken, je moet het af en toe onder handen nemen, dan blijven de voeten het mooist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het beste je voeten goed wassen, (met warm water) zodat je voeten zacht worden, vervolgens met een pluimsteen/vijl goed doorheen. Ik doe het ook met een scherme smeermes (alleen voor voeten gebruiken s.v.p.)
Gewoon hard overheen, gebruik dan als laatste de voetencreme van Kruidvat. +/- (€3,25) Lekker dik insmeren je voeten, schone sokken aantrekken en ermee slapen.

Kijk maar wat voor mooie, gladde voeten je krijgt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lamasil op je voeten smeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
allereerst je droge voeten bewerken met een eeltschaaf..
vervolgens een voetenbadje nemen, en het eelt met puimsteen bewerken.
tot slot een lekkere creme, die van gewohl is heerlijk.

bedenk echter wel, dat eelt een functie heeft, en dat je dus niet teveel moet weghalen.
12 jaar geleden
je hebt een soort schaafje voor je voeten waarmee je,je eelt wegschaaft moet je maar eens op internet kijken
TIP:als je het schaafje hebt gebruikt kun je voor extra zachte voeten nog een crèmpje gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6 x per week een voetenbadje met 1 kopje azijn, dan met een eelt rasp, of een eeltsteen, na +-2maanden weer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scholl heeft goede producten om eelt te verwijderen.
Ik gebruik eerst de vijl van Scholl en dan de speciale Eelt Créme.
Die moet je twee keer per dag aanbrengen op de verharde huid op de hielen en op de bal van de voet en zachtjes inmasseren. Blijven gebruiken om te voorkomen dat eelt en harde huid opnieuw gevormd wordt.