Hoe druk je emoties uit met je ogen; wat belangrijk is bij modellen?

Dat vroeg ik me af, omdat ze dat eens zeiden in een serie van Next Top Model.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Dat keert de fotograaf wel als je het zelf al niet eens kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
ik snap je antwoord niet. Wat moet de fotograaf keren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LEERT sorry hoor
Kimath
12 jaar geleden
Ah, nu is het inderdaad duidelijker :)
De fotograaf kan hier inderdaad mee helpen door te zeggen: denk aan iets leuks, aan iets verdrietigs etc. maar het is toch wel handig als model als je dit zelf een beetje kunt :P
Je kunt met je ogen lachen of huilen, etc. Probeer eens aan iets vrolijks te denken, maar niet je mond te bewegen.
Als je nu in de spiegel kijkt, zie je als het goed is dat je een soort glinstering in je ogen krijgt.
Hetzelfde kun je met andere emoties doen.
Het is vooral belangrijk, omdat je anders zo'n zombieblik krijgt, zonder emotie. Dat ziet er echt niet uit op een foto.

De goeie modellen krijgen het voor elkaar om in korte tijd veel emoties te laten zien.
Ik heb een filmpje van Youtube bijgevoegd. Ze doet met de rest van haar gezicht ook wel wat, maar in haar ogen kun je het ook echt zien.
Kimath
12 jaar geleden
Laat je ogen iets uitstralen, bijvoorbeeld als je een vampier moet ziijn.. zoals bij America Next Topmodel... :P Laat je ogen dan uitdrukken over het verleden. Zo moet je steeds iets verzinnen..

P.S Tips...Zo sta jij er prof op (als model):

- ontspan je mond
- maak je ogen groot, en laat ze de juiste uitstraling geven.
- laat je nek zien.
- kijk net boven de lens van de camera. Dan sta je het er mooist op..
- Kijk een beetje schuin.. (Beyonce laat het liefst op foto's haar rechterwang zien)...