Mag je een T-Shirt dragen op school met een Penthouse cover-girl erop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Van mij wel maar het zal eraan liggen of er iets over in de reglementen staat.Dat je bijvoorbeeld geen aanstootgevende kleding mag dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou er staat dat je op je kleding moet letten meer niet =/ , beetje vaag naar mijn menig...
Amadea
12 jaar geleden
Nou, met gezond verstand kan je toch wel concluderen dat je met zo'n shirt uitdaagt en dat dus niet de bedoeling is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou het mee naar school kunnen nemen en vragen aan de directie of je het mag dragen in school.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je trekt hem gewoon aan en doet voor de zekerheid een reserve shirt in je tas... mocht je commentaar krijgen...

Andere antwoorden (3)

Staat de covergirl er naakt op? Dan niet lijkt mij. Anders (bikini) mag het volgens mij geen problemen veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als de regelementen het niet verbieden en het niet als beledigend ervaren kan worden mag het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omnomnom penthouse-girls.
Persoonlijk denk ik dat (of het nou in het schoolregelement staat of niet) absoluut niet gewaardeerd wordt als deze vrouw naakt is (en al helemaal niet als je op een gristelijke school zit of zo).

Een beetje genant, maar je zou toestemming kunnen vragen?

Beter gezeik voorkomen toch?

Toegevoegd na 1 minuut:
en ach wat, helemaal niet genant, gewoon fatsoenlijk eigenlijk.

En ik lees nu dat die desbetreffende vrouw in bikini afgebeeld is. Lijkt me geen probleem!