kan je kanker krijgen door een echte tattoo met oost-indische inkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Ik denk dat hier geen antwoord op is, want ook als een stof wel kankerverwekkend is, is er altijd 50% kans dat je het niet krijgt. Het antwoord is dus ja en nee te gelijk eigenlijk.
Mss dat de vraag beter kan zijn: Is de oostindische inkt gebruikt voor een tattoo kankerverwekkend?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een tattoo wilt laten zetten en geen kanker wilt krijgen, dan moet je gewoon sparen tot je een tattoo bij een veilige tattooshop kan laten zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus jij zegt dat het dus wel zo is? En als je een tattoo bij een tattoo shop zet krijg je dus nooit kanker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik bedoel dat het laten zetten van een tattoo het veiligst is bij een goede tattooshop.
Of je er kanker van krijgt weet ik niet, maar als je ook bedoelt dat je die tatoo zelf wilt zetten, zou ik zeggen dat de kans op infecties nog een paar keer groter is. dat lijkt me het geld uitsparen niet waard

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik wist niet eens dat O-I inkt gebruikt werd bij tatoos. Maar aangezien alles tegenwoordig heel goed gecontroleerd wordt denk ik dat het risico wel heel klein zal zijn.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel gwn bij en tattooshop