Hoe kan ik me haar sneller laten groeien? En hoelang duurt het voor 4a5 cm?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.7K

Antwoorden (7)

Gewoon goed voor je haar zorgen het niet laten uitdrogen en volgens mij groeit je haar 1cm per maand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet, haar is een natuurlijk materiaal en dat gaat zijn eigen gang. net zoals je je eigen lijf niet sneller of langzamer kunt laten groeien
12 jaar geleden
Belangrijkste is om regelmatig naar de kapper te gaan, om je haar gezond te houden. Als je je haar kleurt elke 6 weken, is je haar nog je eigen kleur, dan volstaat elke 2 á 3 maanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haar groeit zo 1cm per 4weken ,er zijn ook wel grote verschillen in tussen mensen . Zuid Europeanen ,maar vooral uit Azië afkomstige mensen halen wel eens de de 2cm per maand in een periode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even geleend:

De snelheid waarmee haar groeit is globaal genomen zo’n 1,25 cm per maand, wat zo’n 15 cm per jaar betekent. Bij het ouder worden kan de snelheid afnemen tot slechts 0,25 cm per maand.

Technisch gesproken duurt het dus 4 maanden voor je 4,5 centimeter erbij hebt. En dan heb ik het nog niet over een of twee knipbeurten om de dooie puntjes weg te knippen, waardoor je wel rekening moet houden met een paar maanden extra.

Je kan het niet sneller laten groeien, je moet wel veel geduld hebben en goed voor je haar zorgen in de tussentijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede en gezonde haargroei komt van binnen uit.

Al die produkten die beloven dat het vanalles met je haren doet, die laten het er misschien wel iets beter uit zien, maar de kwaliteit en de groei van je haren wordt het niet door bevorderd.

Kapper bezoeken ook niet.

*Voldoende drinken. Je haar heeft vocht nodig om het soepel te houden.
*Mineralen, zoals ijzer, zink en koper zijn belangrijk voor het transport van voedingsstoffen en zuurstof,
zuurstofopname en activiteit van cellen.
* Vitaminen A en B en C.

Kortom: goed en gezond en gevarieerd eten.

En een supplement van silicea.
Ik heb dat een poos geslikt voor mijn nagels en dat hielp goed en het is ook goed voor je haargroei.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voeg enkele druppeltjes rozemarijn toe bij je shampoo.Rozemarijn stimuleert de bloedtoevoer en bijgevolg ook de haargroei.