Ik wilde eerst ook niet aan de birks. Vond het maar een hype. Uiteindelijk dacht ik ik kan niet oordelen over dingen als ik het zelf niet heb geprobeerd en dus ik ook aan de birks!

Ik vind ze fantastisch! Elke keer als het weer mooi weer wordt worden ze uit de kast gehaald. Eerste paar dagen is het wel weer wennen want je voet wordt behoorlijk gecorrigeerd. Je voelt een beetje spierpijn maar het is goed vol te houden. Na een week draag je ze met heel veel plezier. Je rug doet minder pijn omdat je ook beter gaat lopen. Ik heb ze in verschillende kleuren. Wel basic want
kleurtjes gaat mij nog een beetje te ver.

Ik zeg gewoon doen als je minder vermoeide voeten wilt hebben en een eind op slippers wilt lopen!

check de site van birk voor meer informatie wat het doet met je voet. www. Birk.nl

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, want er zit een goed voetbed in en je tenen hebben voldoende bewegingsruimte.
Amadea
12 jaar geleden
Birkenstocks zijn ooit gemaakt als orthopedisch verantwoorde schoenen. Toen hoorden ze nog bij de 'geitenwollensokken' figuren. Tegenwoordig zijn ze hip en loopt iedereen ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je platvoeten hebt zitten ze echt lekker door het goede voetbed.
12 jaar geleden
Ja , ze zijn goed voor je voeten. Ze vergeten er alleen wel bij te vertellen, dat je de eerste paar keer dat je ze draagt ongelooflijke pijn aan je voeten hebt. Dit komt omdat het je manier van lopen en de stand van je voeten in de schoen veranderd. Dus kans is groot dat je blaren krijgt.

Mijn persoonlijke mening; Hoe hip die birkenstocks nu ook mogen zijn, ik vind ze oerlelijk en wil d'r nog niet dood op gevonden worden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Ik heb nog nóóit pijnlijke voeten gehad bij het lopen op Birkenstocks. Vanaf het eerste moment liepen ze heerlijk. Dus jouw verhaal geldt voor iedereen!
Amadea
12 jaar geleden
geldt niét voor iedereen, bedoel ik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, geldt zeker niet voor iedereen.
Het voetenbed is prima, alleen zijn de randjes onder je tenen funest voor je tenen, je kunt er namelijk hamertenen van krijgen. Helaas helaas, zijn ze dus niet goed voor je voeten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Er zit een hele goede pasvorm in. Ikzelf heb er wandelingen van 10 km mee gelopen. Na een tijdje gaan ze ook helemaal naar je voet staan.