Heeft er iemand een geruite bermuda te koop gezien met zo'n soort motief?

Zie foto.

Het hoeft niet perse het exacte motief te zijn, ook niet perse dezelfde kleuren, maar ik ben op zoek naar zoiets.

Het gaat om een geruite herenbermuda. (liefst tot minimaal tot de knieen).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

als ik het goed zie, is dit de bermuda die mijn zoon ook heeft (met grijs, roze en créme geruit en net over de knie).
die heb ik bij h&m gekocht.
gisteren zag ik soortgelijke bermuda's hangen bij v&d. ook geruit en in allerlei verschillende kleuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ha, die Mennok;

Mijn zoon heeft ook een aantal van dat soort broeken in diverse kleuren en ik weet zeker dat tenminste één ervan bij WE vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, bij C&A in diverse kleuren, ruiten en modellen.
Heb er hier ook zo eentje rondlopen die momenteel helemaal into de ruiten is en heeft in meedere winkels gekeken en is bij c&a geslaagd.