hoe kan ik dit weghalen of verminderen?

ik heb een bultje onder mijn kin en hoe kan ik dat verminderen of bestrijden.
Zo een http://www.xead.nl/upload/8ca8e4101930e37a99257867668aca61bGFyZ2VfMTYyNjUuanBn.jpg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

je kan er calendula op smeren. dat is een middeltje wat vettig is en wat wondjes en littekens geneest. verder een kwestie van het goed schoonhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt wel op een puistje.
Het beste is toch ervan te blijven. Door eraan te prutsen maak je het alleen maar erger. Doe je dat toch zorg er danvoor dat je schone handen hebt en dat je de pukkel ontsmet.
Het beste is natuurlijk even naar de schoonheidsspecialiste, die kan het deskundig schoon maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is waarschijnlijk een puistje dat eenbeetje ontstoken is. Goed ontsmetten enkele keren per dag en wachten tot het indroogt. Meer kan je niet doen. Dat heeft zijn tijd nodig om te genezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bij mij altijd heel erg goed werkt is garnier pure active anti spot roller. Maar voorkomen is beter dan genezen! Als de puist al zo groot is kan je er niet zo veel meer aan doen. O en één ding dat je echt niet moet doen: uitknijpen, daar krijg je namelijk littekens van. Wat je ook niet moet doen is er een hele hoop foundation of poeder overheen doen. Dat maakt het alleen maar erger en het zal iedereen extra opvallen. Als je je er nou heel erg voor schaamt kan je er altijd nog een pleister overheen plakken met een zalfje erover. Niet zo charmant, maar beter dan dat iedereen zo'n puist op je kin ziet zitten toch? Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het een puistje is moet je niet met zeep maar alleen met water je gezicht wassen en met een schone handdoek droogdeppen want als je het gaat irriteren word het aleen maar erger.naar de sauna is ook goed .
persoonlijk gebruik ik een gezichtsauna van philips en het helpt egt .

succes