Is geen zinnig antwoord op te geven, omdat dit te maken heeft met verschillende factoren
De kwaliteit van de kleding, de belangrijkste reden en de manier van wassen, de temperatuur bv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat hangt er van af van hoe het wasgoed behandeld wordt. Delicate stoffen (lingerie e.d.) kunnen snel versleten zijn als ze niet op de juiste manier gewassen worden.
Dan is er nog verschil in kwaliteit van de kleding, het soort wasmiddel dat je gebruikt en de temperatuur waarop je de kleding wast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een nog trui en twee T-shirt uit 1996. Drie draag ik meer dan een keer per maand.
Dus 15 jaar * 1 keer per maand is 180.
Toen ze nieuw waren droeg ik ze natuurlijk vaker dan 1 keer per maand. Dus ik schat dat ze ruim 200 keer gewassen zijn.
Nu beginnen die te slijten
Mijn antwoord is 200-250 keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een verkeerde behandeling soms al na één keer wassen niet meer te dragen. Wollen kleding wassen als kookwas geeft direct het beoogde effect.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, voor jou is de rekening vlug gemaakt.
+1 voor de glimlach op mijn gezicht :)