Iemand tips voor wat-te-doen met lang haar?

Ik ben gezegend met (in mijn ogen) heel mooi, gezond en lang haar (ik wil niet arrogant klinken, want er zijn ook dingen waar ik niet tevreden over ben).

Ik vind het leuk om er veel dingen mee te doen. Zo vlecht ik het soms in, maak ik een staart toupeer ik het en maak er een knot van etc.

Mijn vraag aan jullie is of jullie nog meer leuke tips hebben om met mijn haar te doen. Hebben jullie leuke links? En het liefst waar alles stap voor stap wordt uitgelegd want de handigste ben ik niet.

Mijn haar is overigens op een lengte. Behalve nog een kleine overblijfsel van mijn pony. Ik wil er niet in knippen en moderne kapsels hoef ik ook niet! : )

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 7 minuten:
O ja, ik heb stijl haar.
Op de foto in mijn avatar heb ik de vorige dag de hele dag met 2 invlechten ingelopen en toen kreeg ik dat kruleffect :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze vraag ga ik volgen :)
heb precies hetzelfde (alleen dan stijl) en op zoek naar leuke dingen om ermee te doen. goeie vraag dus :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik heb ook stijl haar hoor! Heel stijl zelfs. Op mijn avatar heb ik de vorige dag 2 invlechten ingehad, er haarlak ik gespoten en voila; een bos krullen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een probleem :-) Ik ben gezegend met dun haar wat maar niet wil groeien. Alle dingen die jij opnoemt die jij met je haar kan doen kan ik alleen maar van dromen.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde bovenstaande niet negatief hoor! Ik kan je alleen maar benijden.. Ik hoop dat je leuke tips krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha Kriz,
Ik ervaar het ook absoluut niet als een probleem, maar ik wil er gewoon zoveel mogelijk leuke dingen mee doen.
Snap dat je er van baalt.
Heb je wel eens aan extensions gedacht?
Vind het er op veel sites erg nep uitzien. Deze site vond ik wel iets hebben:
http://www.djsuiterlijkeverzorging.com/hairextensions.html (sorry voor het ongevraagd advies)

Het beste antwoord

hieronder een filmpje. Hopelijk heb je er wat aan:)!

Toegevoegd na 4 minuten:
handig voor in de zomer:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een ontzettend leuke tutorial! Dankjewel en een plusje :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel, super tutorial!

Andere antwoorden (2)

Misschien vind je op deze website wel wat inspiratie.

http://www.firanet.nl/kapsels-haarmode/kapsels-voor-lang-haar/

Toegevoegd na 6 minuten:
Of op deze:

http://www.firanet.nl/kapsels-haarmode/lauren-conrad/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zitten een aantal leuke tussen. Dank u wel!
Ja ik heb ook dat probleem maar ik heb krul ik doe het eigelijk altijd in een staart zo kent iedereen mee. Maar het probleem dat ik heb ik dat als ik een panny zou knippen het allemaal gaat krullen

Je zou ook ja haar los kunnen doen en het mooi bol kammen en fohnen

veel succes