hoe komt het dat mode met de tijd meeverandert?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dit is voor ons mode werkstuk: ( graag u leeftijd erbij vermelden)
Hoe komt het volgens jou dat mode elke keer veranderd?
& hou jij je veel bezig met mode?

Het beste antwoord

Om 2 redenen.
We willen ons onderscheiden en daarom elk jaar iets anders.

Maar vooral de grote modemerken en detaillisten bepalen het modebeeld voor het komende seizoen.
Zaken als C&A, H&M en zo zijn er nog wel een paar willen ons wijs maken dat er alle jaren een nieuwe kledinglijn helemaal "hot" is.
Zodat we allemaal die nieuwe kleren willen hebben.
Want geen mens kan mij wijsmaken dat de meeste kleding na één seizoen al versleten is.
Dus zou anders de verkoop stilvallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mensen krijgen in der loop der tijd andere gedachtes over mode en gaan andere dingen mooi vinden denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat de mode-industrie moet blijven verdienen.

Daarom gooien ze ieder seizoen "nieuwe" dingen op de modemarkt omdat er een groot publiek is, dat zich graag laat voorschrijven wat ze kunnen en mogen dragen om "er bij te horen".