hoeveel kost het om een piercing te laten zetten boven op je oor?

Doen ze ook nog schieten daar of alleen piercen? En wat is dan het prijsverschil?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik neem aan dat het gewoon bij een tattoo-zaak kan of bij een juwelierszaak, maar is er een bepaald leeftijdsgrens dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (3)

Ik heb hem vrijdag laten piercen. Het was €40,-. Ik heb bewust voor piercen gekozen omdat de kans op ontstekungen dan veel kleiner zijn. Als ze boven in je oor gaan schieten schiet het kraak been een stukje opzei en gaat het irriteren. Bij piercen word er niks opzei geschoven. Groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben trouwens naar een speciale pierce shop geweest die kun je wel op internet vinden bij jou in de buurt
Het koste rond de 35 40 euro en je kut het bij een totoe schop doen maar oom bij de juwelier ik heb het zelfs bij de strerrin een lengerie zaak kunnen doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het aantal jaren geleden voor €20,00 laten zetten