Welke kleur broek bij een wit T-shirt?

Ik moet vanavond een wit shirt dragen maar heb geen 'modegevoel' dus weet niet wat ik erbij aan moet trekken. Iemand een goed idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
10.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het voordeel van wit en ook zwart is dat alles er bij past ;) Maar goed het heeft ook te maken met de soort / kleur schoenen die je aan doet natuurlijk.

Het beste antwoord

Een wit shirt staat altijd op een spijkerbroek, maar ik weet niet hoe sjiek je gekleed moet gaan? En zoek je ook iets voor over het shirt heen? Een blazer eroverheen maakt het wat netter. Mag het wat sportiever zijn is een stel gympen onder de spijkerbroek ook prima bij een wit T-shirt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, hoeft niet heel sjiek hoor. Er mag juist niets overheen want er staat een logo op. Dankjewel, duidelijk antwoord!

Andere antwoorden (10)

Blauw en zwart past er gewoon bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor een spijkerbroek gaan. Lekker casual en het staat leuk met een wit v hals t-shirt. Met een bruine, leren riem erom.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een witte broek met witte riem past er ook prima bij.
En dan verder nog witte schoenen met witte sokken of zonder sokken.

Desnoods ook nog een wit colbert. Lichtblauw colbert zou ook kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar ben ik het helemaal mee eens, je kan beter wat kleuren aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal wit? nee niet doen hoor! Heel fout!
Er staat een logo op zeg je in een reactie. Heb je een broek in (ongeveer) die kleur, dan zou ik die dragen.
En anders gewoon een broek die lekker zit, want bij wit past feitelijk alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spijkerbroek!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
donkere spijkerbroek van een goed merk (staat vaak hipper) en heeft een mooiere zijnaad vaak en als het mogelijk is spierwitte sneakers van bv nike.
Soms is een shirt met lange mouwen onder shirt ook wel mooi, poloshirt dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg een spijkerbroek! Dat is echt hip. Een riem erin. Vest/colbertje aan en het is helemaal af! De spijkerbroek moet wel een beetje los zitten. Kleur maakt niet uit; licht blauw, donkerblauw of zwart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou geen zwart doen, lijk je net zo'n kelner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een donker blauwe jeans. Of een leuke geblokte hippe driekwart broek met van die touwtjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ook gaan voor een donkere jeans, of eventueel een donkere of middengrijze.