Als ik een tijdje op blote voeten loop begint het te kriebelen hoe kan ik dat voorkomen

Hem

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je voelt is het gunstige effect op de doorbloeding van je voeten door blootsvoets rond te wandelen. Wat je zou kunnen doen is je voeten laten wennen aan het 'schoenloze' lopen, door het vaker te doen (of heel vaak) Gewenning zal vrij snel intreden, en het kriebelen komt na de gewenning niet meer opdagen. De goede doorbloeding wordt een soort van permanente staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx man!

Antwoorden (2)

Iets aan je voeten doen?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de zenuwen onder je voeten, die trouwens erg gevoelig zijn worden normaal niet geprikkeld onder een laagje van sokken en schoenen. Het beste werkt dan om deze zenuwen even krachtig, te overprikkelen door bv met een hele droge harde handdoek onder je voeten te wrijven, flink hard en dat een aantal keren per dag, doe dit een dag of 3 en je zenuwen reageren niet zo overgeprikkeld meer op het gewoon op blote voeten lopen, wist je trouwens dat op het strand, in het natte zand lopen erg goed is voor je pootjes? ;-P