Is het slecht om je haar met baby shampoo te wassen ?

Ik vindt zwitsal zo lekker ruiken, dat ik nu ook de shampoo ervan heb gekocht, maar is dit slecht voor mijn haar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
20.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maken ze shampoo van baby's ?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weetje dat er eau de Zwitsal te koop is? Wij kopen het bij het Kruitvat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Newbie: ja precies, afschuwelijk he!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijk, die Zwitsal shampoo!

Antwoorden (9)

Nee hoor ik gebruik het ook altijd en je haar wordt er lekker zacht van :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk is dit niet slecht voor je haar, jouw haar zal normaal gezien sterker zijn dan babyhaar. En het zal ook niet in je oogjes prikken. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou dat slecht voor je haar zijn? Tiz een zeer milde shampoo voor baby's.
Als het slecht voor jou zou zijn, dan is het ook slecht voor baby's.

Maar het ruikt inderdaad heel erg lekker en waarschijnlijk maakt het je haar ook lekker zacht. De meeste shampoo's zijn vrij agressief voor je haar, dit niet.

Blijf lekker gebruiken, kan absoluut geen kwaad. Trouwens, ik gebruik baby olie van Zwitsel om mijn huid zacht te maken en te masseren. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slecht is het niet, maar het haar van volwassenen is doorgaans vuiler dan dat van baby's.
Babyshampoo bevat minder sulfaten omdat die de ogen kunnen irriteren. Dit heeft als gevolg dat hij ook iets minder goed reinigt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je defne :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is over nagedacht! +
Niet slecht ,absoluut niet ,maar het kan wat dof worden .baby shampoo mist makkelijk gezeg wat reinigende stoffen en spoelt niet makkelijk uit . .minder geschikt vr dik of vet haar .prima toch als het jouw bevalt .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is niet slecht voor je haar om het met babyshampoo te wassen, maar de shampoo maakt je haar niet voldoende schoon als je vuil of vettig haar heb!

Een baby is nog zo klein, die krijgt geen vuile haren en dus is de shampoo meer gemaakt ter verfrissing van de babyhaartjes en vooral voor het lekker geurtje. Kom jij daar met je dikke gelharen of andere "viezigheid" mee in aanraking, wordt je haar dus gewoon niet goed schoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag die shampoo gerust gebruiken, bij erg vet haar kan het zijn dat je er eventueel dan iets meer van op je haren kan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik het als mijn haar niks wil (statisch etc.) wordt het lekker zacht van gebruik dan wel de antiklit shampoo van zwitsal. Maar als je het lekker vind ruiken is er nu ook een zwitsal parfum!!!! Te krijgen bij de drogist voor 12 of 13 euro!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij niet ik doe het zelf ook wel eens het ruikt lekker vind ik