Weet iemand nog leuke Cosmetica Recepten? Voor het zelf maken van maskers, shampoo, parfum, massage olie etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Er is tegenwoordig een tv-programma genaamd 'grow your own drugs' op tv. Volgens mij rtl4.. maar zie link voor 2 afleveringen.
Er wordt door James Wong uitgelegd en voorgedaan hoe je zelf o.a. een bruisbal voor in bad kan maken, een middeltje tegen puistjes en nog meer leuke middeltjes.

Hij heeft ook een boek geschreven met verschillende recepten, dat boek heet ook 'grow your own drugs' en is verkrijgbaar bij bol.com

Via de 2e link vindt je nog meer recepten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
super bedankt!

Andere antwoorden (1)

Je kunt scrub maken van zeezout of grof suiker met honing. Gezichtmaskers met advocado yogurt. Komkommerschijfjes kun je in de vriezer doen voor op je ogen. Nagellak kan je maken van doorzichtige nagellak met glitter en/of poeder oogschaduw gestamd erdoor heen zo krijg je een leuk kleurtje en het is goed koop. Je kunt in de zomer ook je dagcreme met je zonnenbrand mixen dat scheeld tijd en je kan niet verbranden. Lipbalsem kan je maken van vazaline rozenolie honing en kaarsvet samen smelten en in de koelkast zetten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Het is nogal veel enzo groetjes