ik heb nog nooit DAT wonder middel gevonden tegen zweet voeten/schoenen. deo, wassen, middeltjes voor op je voeten. het heeft allemaal geen zin. Wat voor mij tot nu toe het beste heeft geholpen is een zoutwater voetenbad maken. Puur natuur en je bent het voor de komende paar weken weer even kwijt! geen zweetvoeten = geen zweetschoenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

24 uur in de diepvries stoppen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geurvreters erin...
en met oust...die verjaagt ook vieze luchten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is oust?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een luchtverfrisser...
Je hebt schoenenspray. Even in sprayen na het dragen. En als je ze even niet draagt, 's avonds en 's nachts, bij het open raam zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met deo er in spuiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door te zorgen dat je geen zweetvoeten krijgt in die schoenen.

Hoe doe je dat? Ik heb geen last van zweetvoeten en toch doe ik om de 4 dagen iets erop. Dit omdat ik vind dat ze evengoed frisser blijven daardoor.

Ik gebruik de therme deo die ik gebruik onder mn armen. Dat is deo, die je na het wassen voor het slapen gaan opdoet en dan blijf ik zeker 4 dagen fris. Datzelfde doe ik met mn voeten en die blijven daardoor lekker ruiken echt lekker fris.

het is duur spul, maar ik koop een hele boel tegelijk als er een aanbieding is bij Kruitvat. Ik had voor twee jaar gekocht twee halen 1 betalen. Nou dan is het echt niet duur hoor. Je hoeft het maar 1 keer in de 4 dagen te gebruiken en drie spuiten per zone is genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zorgt er toch voor dat je niet meer gaat zweten?
laten luchten buiten misschien wassen? en ervoor zorgen dat je geen zweetvoeten krijgt dus elke dag schone sokken en frisse voeten spray!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door ze te luchten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Last van schoenen/laarzen die naar zweetvoeten ruiken? Strooi er dan eens een flinke hand soda in. Nachtje laten staan en de volgende ochtend ruiken je schoenen heerlijk fris!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
klopt, +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan gaan we dat maar eens uit proberen
Schoenen in de wasmachine;) dit moet je natuurlijk niet elke week gaan doen. maar als je dit 1x per jaar doet ziet de schoen er gelijk weer als nieuw uit. wissel ook van schoenen. Dus trek niet elke dag hetzelfde paar aan en zoals de rest al zij. Als je thuis komt, laat je je schoenen luchten aan de buitenlucht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar bestaan speciale spuitbussen voor die je bijvoorbeeld bij Kruitvat kan kopen.
Ook best de schoenen vaak buiten onder een afdak zetten zodat ze goed kunnen verluchten.