Kan ik conditioner in droog haar aanbrengen en het er dan niet meer uitspoelen?

Word mijn haar hier glanzend van of juist heel erg vet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
16K

Antwoorden (6)

Kan wel .. Maar t wordt dan wel heel vet ( spreek uit ervaring )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan dit beter niet doen.Je kunt cremespoeling kopen die je niet uit hoeft te spoelen.Dat is echt beter en mooier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou dat niet doen. Je haar word er niet mooier van. Er bestaat conditioner die je niet uit hoeft te spoelen. Maar ook die kun je niet op droog haar gebruiken.

Je schrijft niet wat de reden is dat je dat wilt doen. Is het om je haar zachter te maken? Gebruik dan de conditioner zoals het moet. Na de shampoo op nat haar en goed uitspoelen.
Is het om klitten uit je haar te halen, dat zou ik voor antiklitspray van glisskur gaan. Dit kun je op droog en nat haar gebruiken. Even sprayen, heel even wachten en je kan kammen. Dit hoef je niet uit te spoelen en je haar wordt niet vet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow ik zie nu dat je vraagt of het er glanzend van word. Dan zou je beter een soort serum kunnen gebruiken. Dat is een korte behandeling voor je haar en zorgt voor glans. Maar is ook wel vettig maar is daar wel voor bedoeld en voedt je haar. Bijv glisskur en johnfrieda hebben goede serums.
Ik gebruik mijn conditioner zelf op nat haar, ik heb dan ook kroes krullend haar. Op droog haar krijg ik niet het mooie effect en als ik het op nat haar aanbreng krijg ik hierdoor mooie krullen van. Ik denk zelf dat het niet goed voor je haar is maar ik krijg er wel mooie krullen van. M'n haar wordt er niet vettig van, maar dat ligt waarschijnlijk omdat kroes haar sowieso droger is dan Europees haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zou ik niet doen, je haar wordt er vet van. Er bestaat conditioner van het merk Andrelon die je kunt aanbrengen op droog haar maar die moet je wel later uitspoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat moet je niet doen, je haar word dan heel vet, je kunt het wel even erin laten zitten en er dan over een tijdje uitspoelen, dat werkt bij mij wel in iedergeval.