Waar kan ik inspiratie opdoen voor een tattoo?

Mijn vriend en ik willen graag beiden dezelfde tattoo.
We willen dus een unieke!!..Niet die iemand al heeft zeg maar.
Waar kan ik voorbeelden vinden om inspiratie op te doen??
Sites en/of tips zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Mijn man en ik hebben ook dezelfde tattoo. wij hebben een teken dat staat voor vriendschap en liefde en hij is getekend door een vriendin van ons. Zij heeft hem bewerkt vanuit chinese tekens. Dus zoek een mooi teken en laat hem bewerken zodat hij echt van jullie is. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik ben zelf ook een flinke tijd bezig om inspiratie op te doen voor een tattoo die ik wil laten zetten.

Op sites van tattoo shops vind je vaak (beknopte) portfolio van de diverse artiesten in de shop. Hieruit kun je al wat ideeën halen. Als je weet wat voor stijl je aanspreekt zal het zoeken naar voorbeelden wat gemakkelijker worden.

Kijk bijvoorbeeld eens op http://www.tonsoftattoos.com/
Op deze site valt veel informatie te vinden over tattoos, artiesten en stijlen. Ook op het forum (http://forum.tonsoftattoos.com/) is genoeg info te vinden.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg bedankt
Op deze website vind je veel inspiratie voor een tattoo. Tribals en chinese karakters kan je voor beiden, man en vrouw gebruiken.

http://www.newcreation.be/flash/Template/chinese_tekens_A-F.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg bedankt
Je kunt ook gewoon naar een goede tattoo shop gaan en aan de artiest uitleggen wat je hier boven hebt beschreven. Hij kan iets unieks ontwerpen of een bestaande tattoo aanpassen die precies op jullie beide van toepassing is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan zelf ontwerpen / Google / tattoo shop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op welke site dan?Die wat ik zie moet ik allemaal voor betalen en die zien er niet betrouwbaar uit.
Bedenk eerst welk thema jullie willen. Als jullie bijvoorbeeld het thema "Samen" kiezen kijk dan op Google Afbeeldingen en bij geavanceerd zoeken. Als je dan bijvoorbeeld clip art als selectie kies kom je op inspiratie. Vervolgens vertaal je het woord in het engels, duits, frans etc en herhaal dan de zoekopdracht.