Ik zou zeggen probeer ze allebei eens
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al is het alleen maar voor je medemens zou ik zeggen een maillot. Een legging ziet er gewoonweg niet uit. En tegenwoordig is ook de Megging in opmars (de legging voor mannen)

Daarbij is een maillot vaak dikker dan een legging
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maillot, die is van een warmere stof gemaakt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit hangt uiteraard van het materiaal en dikte af.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een maillot, want een legging is meestal een breisel van heel dunne garens.
Een maillot daarentegen heeft dikkere draden waar meer lucht tussen kan zitten.
En zoals je weet is stilstaande lucht een goed isolatiesysteempje.

Weliswaar is zijn de verschillen niet echt groot.
Dus maillot ze!