Waar zou je zo'n overhemd met plooien kunnen kopen?

Er zitten dan een paar plooien aan allebeide kanten van de knopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Waar je hem kan kopen weet ik niet.
Misschien bij een speciaalzaak met overhemden?
Maar ik weet wel dat je het ook zelf kan maken.
Wanneer je het overhemd hebt gewassen, moet je het ophangen aan een lijn, en met wasknijpers de plooien zelf maken.
Gewoon op de plek vastknijpen waar je de plooi wilt.
Wel genoeg wasknijpers en naast elkaar in een rechte lijn, maar het werkt.
Is waarschijnlijk ook goedkoper (:
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wordt toch niet mooi?
Kun je net zo goed plooien er in strijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het op de juiste manier doet kan het best mooi worden.
En erin strijken is heel erg lastig.
Maar ik heb ook gezegd: Misschien bij een speciaalzaak met overhemden?
En het was maar een idee. Een idee wat bij mij altijd prima werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het overhemd van Flor bedoeld heb gelijk het adres waar deze te koop is. Handig Flor! :-)