Zijn nagels afbreekbaar?

Ik knip mijn nagels altijd buiten maar verteren ze na een tijdje of blijven ze altijd liggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
11.4K

Het beste antwoord

Die breken gewoon af, maar dat duurt wel een tijdje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

alles wat jouw lichaam produceert is organisch en zal dus afgebroken worden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, nagels zijn afbreekbaar.

Dat kun je zien aan het feit dat de hele wereld niet vol ligt met een laag nagels.

Al miljarden jaren lopen er over de aarde vele dieren rond die nagels produceren. Goed, die knippen ze dan niet af zoals wij, maar die dieren gaan wel dood, en daarmee blijven die nagels ook ergens liggen.

Al honderdduizenden jaren lopen er mensen rond. Hoe lang die hun nagels al knippen is niet bekend, maar dat zal beslist al vele jaren zijn.

Die miljarden jaren aan dierennagels, en die vele jaren aan mensennagels - als al die nagels nooit zouden verteren, zouden we dat nu echt wel moeten merken.

Puur aan het feit dat we nergens grote hopen nagels tegenkomen, kunnen we dus zien dat nagels verteren.
12 jaar geleden
Nee, ze verteren.
Denk maar aan dode lichamen.
Alleen de botten blijven over, de rest vergaat.

En als je je nagels niet knipt gebeurd er dit: