Heeft een bovenlidcorrectie echt zoveel effect op het uiterlijk van je geizcht?

Zie je er door een bovenlidcorrectie echt jaren jonger uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

'Hangend' ooglid geeft vaak een 'vermoeide' indruk. Ooglid correctie neemt deze indruk weg. Maar soms krijgt de persoon 'varkensogen' (bekende TV persoonlijkheden).

Doe het 'als je er 'last' van hebt. Praat eens met schoonheisspecialisten. Zij hebben er kijk op en kunnen je in kontakt brengen met mensen welke deze ingreep hebben laten doen.

Laat je goed informeren bij meerdere artsen. Vraag naar Oud-patiënten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, jaren jonger zal je er niet uit zien, maar wel uitgeruster. Door overhangende oogleden zie je er vaak moe en somber uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind van wel - iemand heeft het nu 3 maanden geleden laten doen, en door haar grote, lachende ogen ziet zij er wel degelijk jaren jonger uit! Het gebeurde op medische indicatie, omdat haar oogleden zo ver overhingen, dat ze steeds haar ogen moest opensperren om iets te kunnen zien.