Kan ik de blauwe vans authentic schoenen noh eegens kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog ergens*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ipod is 4 maanden oud en het toetsenbord ook

Het beste antwoord

Bij zalandoohebben ze meerdere soorten en kleuren Vans. Deze kan je dan bestellen en de verzendkosten zijn gratis.
De site weet ik niet uit mijn hoofd maar als je zalandoo googled vind je het zeker, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via EBay kun je voor weinig geld op zoek gaan naar vele soorten Vans. Meld je aan en je kunt meteen beginnen met zoeken en bieden. Zoek wel van te voren goed uit welke maat je hebt. En zoek dan ook op die specifieke maat. Let wel op de bijkomende verzendkosten.

Mocht je een IPhone of iPod touch hebben is de eBay app een echte aanrader. Je kunt zoekopdrachten opslaan en in stellen zodat als je betreffende vans ergens op eBay worden aangeboden je een berichtje krijgt.