Wie weet dingen die je kan met Cintroen Sap op beauty gebied?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Citroensap heeft een blekende werking.
Je kunt je nagels ermee insmeren zodat ze lichter worden.
Het bleekt ook wel je tanden, maar het is niet verstandig om citroensap op je tanden te smeren. Je glazuur wordt erdoor aangetast.

Ook kun je het mengen met honing en als reinigend masker gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel. Citroen word gebruikt om te bleken en ook om te ontvetten en word zowel gebruikt op haar en huid.
Er zijn tal van recepten te vinden voor maskertjes, scrubs enzovoorts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er ook je haar blonder meemaken.
Maar pas op, het kan uiteindelijk ook (blijvend) grijs uitpakken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je ogen doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij kregen altijd een halve citroen als we ruwe ellebogen hadden. Een paar keer goed mee inwrijven en de huid werd zachter.

Ook deed ik wel citroensap in het laatste spoelwater voor mijn haren.
Het scheen minder vet te worden en toch mooi te glanzen.

Hier vind je nog meer tips:
http://nador.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3710