Kan je ook luizen in andere stukken haar krijgen?

Rare vraag misschien maar, bijvoorbeeld in je schaamhaar of je okselhaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Ja hoor dat kan zeker. Je kan zelfs luis in je wimpers en wenkbrauwen krijgen. Of in je baard of snor. Dat heet schaamluis. Die komen op plaatsen voor met dikkkere haren. Zoals dus je schaamhaar of okselhaar. Daar kun je bij de drogist luisbestrijdingsmiddelen voor kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In je schaamhaar wel maar dan heet het schaamluis.
Volgens mij vinden ze okselhaar niet fijn, 'normale' luizen. Heb er nog nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja volgens mij kan je schaamluis krijgen .. ? Dan heb je luizen die op anderen plekken van je lichaam zit,

Schaamluis is niet alleen voor op je schaamhaar kan ook op anderen plekken waar je haar hebt,

een voordeel heb je er wel mee, Het is makkelijk weg te halen ( Alles weg scheren ) !!!