Hoe vaak moet ik mijn haar bij laten knippen als ik het lang wil laten groeien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (6)

Gewoon om de maand/ 2 maanden naar de kapper gaan en vragen of ze alleen de dooie puntjes er af wilt knippen of vraag aan de kapper dat je het lang wilt laten groeien dan zecht zij/hij hoe...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf ook lang haar en ik laat de gespleten/dode puntjes knippen om de 3 maanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet het niet knippen doh...
ik heb nu al 10 jaar lang haar, en ik knip het eigenlijk nooit.
doe alleen dode punten eraf halen als het kammen moeilijk gaat.
zonder dode punten is het makkelijker kammen, dit hou ik ook als maatstaaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na 3 seconden al een plusje?
dat is een record niet?
om de 10weeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb haar tot op mijn middel.
Ik knip zelf altijd de dode puntjes eraf want de kapper vertrouw ik niet meer nadat ze er een keer teveel afknipte!
Wel bijhouden anders gaat het splijten.
Vitamine B is trouwens heel goed voor de haargroei!( en belangrijk hierbij).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb probeer t ook te laten groeien, ga eens per 6 weken voor de puntjes Werkt prima zo